God jul... snart

På söndag är det julafton... helt sjukt. Känns inte alls så, det känns som att det är typ... oktober. Men det blir väl bättre när man kommer till fjällen där det förhoppningsvis är snö. Ja, jag ska iväg till Funäsdalen med familjen på lördag morgon, sen stannar vi där till lördagen veckan efter. Vi ska i alla fall köpa liftkort för tre dagar så det blir en del skidåkning, resten av dagarna vet jag inte vad man ska göra... får se vad det blir, finns säkert annat att göra där uppe också. : )
På nyårsafton har jag ingen aning om vad ska jag göra, men jag ska nog vara "hemma" i Stenhamra i alla fall.

Funäsd
Stuga
En sån stuga ska vi bo i. Rätt stor. : )

Jag ska åka till Stockholm redan imorgon nån gång efter att jag har stigit upp. Ska nämligen på en konsert på Debaser på kvällen. Khoma spelar. Hoppas att de är så sjukt bra live också, som de är på albumet The second wave.

Jag kommer nog inte att blogga nåt förrän jag kommer hem igen, nästa år nån gång... hehe, vad avlägset det låter. : D
Kanske att jag lägger upp lite bilder från konserten... om det nu blir några bra, förra gången gick det ju inte så bra...

God jul & gott nytt år!


Postat av: Samira

Lite tråkigt om du inte bloggar på så länge, men det är väl bara att hålla ut antar jag.

God Jul på dig med!


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-12-18 - 20:56:18 |

Postat av: Punkie

Hoppas du får en kickasstime! :D God Jul (insert jolly laughter here)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-12-18 - 23:00:50 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -