Lördag 10:47

Lördag förmiddag... steg upp för ungefär 40 minuter sen. Vaknade med huvudvärk, blää... jag avskyr det. Som tur är var det inte en sån sprängande huvudvärk som jag kan ha ibland. Dessutom har det nästan gått över helt nu, utan värktabletter... skönt.

Jag har inte tittat på så mycket film på sistone så igår slog jag till och såg hela tre filmer, på raken. Det var trevligt. Ingen av filmerna var väl några direkta mästerverk, men de underhöll mig... och det duger gott för mig, för det är väl det en film är till för? Att underhålla tittaren.
Kanske ska nämna vilka filmer det var också? Jag började med en riktig actionfilm, Mission: Impossible III. Fortsatte med en dramakomedi, The Devil Wears Prada. För att sen avsluta med en komedi, The OH In Ohio.

MissionImpossible3     TheDevilWearsPrada    TheOHInOhio

Vad ska man hitta på idag då? Kanske ska se några filmer igen? Får se...
Jag måste i alla fall diska, har inte diskat sen i måndags... och nu tror ni säkert att jag är en sån som inte diskar förrän det inte finns nåt rent kvar i skåpen. Men så är det faktiskt inte, jag brukar försöka diska varannan dag åtminstone. Men nu blev det några fler dagar emellan... sånt som händer. ; )
Ajaa, nu ska jag se om jag hittar nån frukost.

Ha en trevlig lördag!


Postat av: Samira

Vi har ett berg med disk typ varje dag... det är hemskt.. :)
Var devil wears prada bra??


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-12-16 - 11:30:04 |

Postat av: Mikaela

Måste se MI2 och The devil wears prada snart :D
Gillar ditt namn btw :P


| http://theworldsgreatest.blogg.se |
| 2007-01-05 - 15:43:57 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -