"Måndag-onsdag, fredag: 9.00-15.00"

Kors i taket, webblogg funkar igen! Jag vet inte hur många gånger jag försökte logga in igår och sen svurit lite över att det inte händer nåt. Men, men... nu verkar allting funka igen, får se hur länge det håller den här gången. :)

Idag har jag:

- Blivit väckt av mobilen bara för att jag ville översätta klart min del av det tionde avsnittet av The Class  före tolv.

- Ringt min internetleverantör och frågat varför jag fick en påminnelse för en räkning jag betalat. Orsaken orkar jag inte skriva här, men det ordnade sig i alla fall. : )

- Gått till Arbetsförmedlingen, bara för att läsa: "Personlig service måndag-onsdag, fredag 09.00-15.00", för skoj skull liksom... kollade t.o.m. öppettiderna på nätet en stund innan jag gick, suck...

- Köpt en biljett till Khomas spelning i Stockholm nästa vecka för 100 spänn (Tack igen, Punkie ; ))

- Bestämt mig för att handla lite på ICA... det slutade med att jag fick med mig ett enormt kvitto; köpte en burk hela champinjoner för 7,90 kr. Haha...

...och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på Hardcore Superstars senaste album, aldrig hört det förutom en låt... skön hårdrock, påminner lite om Mötley Crüe faktiskt.

Ska lägga upp några bilder också snart... får se om de uppskattas. ; )

So long, suckers!


Postat av: Punkie

Wohoo! Digga arslet av dig på khoma :D Och glöm inte kameran din gamla fotovirituos *hihi* ;D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-12-14 - 16:41:26 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -