Lista #3

Snattat/ stulit i en butik som liten?
Ja, det gjorde jag nog.

Snattat/ stulit i en butik som tonåring?
Nej, det tror jag inte.

Ljugit för dina föräldrar?
Ja.

Ljugit för en partner?
Förmodligen.

Ljugit för en kompis?
Svaret är ja här också.

Tagit en oskuld?
Nej.

Fejkat en orgasm?
Är väl inte det lättaste för en kille...

Låtsats sova för att slippa ha sex?
Haha, nej.

Haft sex med nån du inte visste namnet på?
Verkligen inte.

Haft sex med någon som hade kille?
Inte det heller.

Slagit någon (inte när du var barn):
Har två yngre bröder så, ja.

Spottat någon i ansiktet?
Nej, det är ju äckligt.

Hällt en drink över någon?
Ska man hälla nått över nån kan man väl ta vatten?

Skrikit hora till någon?
Absolut inte.

Tagit någon drog?
Beror väl på om man räknar alkohol som en drog.

Missbrukat läkemedel?
Nää.

Gått mot röd gubbe?
Hela tiden

Kört bil alldeles för fort?
Näe, inte alldeles för fort... men lite kanske...

Hur fort?
130 på en 110-väg?

Jobbat svart?
Inte vad jag kommer ihåg.

Gjort en polisanmälan?
Nope.

Blivit polisanmäld?
Nej.

Ringt 112?
Nej.

Skadat dig när du varit berusad?
Det har jag säkert gjort, men inget allvarligt.

Skadat någon annan när du varit berusad?
Blir nog samma svar som på förra frågan.

Dödat ett djur?
Myggor och andra kryp? Massor.

Varit full på jobbet?
Nej, nej.

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Har aldrig varit bakis på en arbetsdag.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Varför skulle jag?


Postat av: Samira

Du är inte lika gangsta som jag är :P hehe..


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-11-21 - 22:52:44 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -