Lista

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen?
Sätter på vattnet, väntar tills att det blir varmt, går in.

2. Läser du etiketterna på din schampoflaska?

Det har väl hänt, men det är ingen vana.

3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
Svar ja.

4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång?

Nej, det lät knäppt.

5. Hur gammal ser du ut?
Ingen aning... men har någon gång fått höra att jag ser äldre ut än vad jag är.

6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Det var nog Megadeth's Back in the day.

7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden?
Hmm... här på Webblogg blev jag medlem för någon vecka sen, om det räknas.

8. Vad har du för planer för helgen?
Inte en blekaste aning.

9. Har du någonsin smugglat något till Amerika?
Nej, jag har inte ens varit där.

10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?

Näe, varför det?

11. Bor du i en stad med en bra idrottsförening?

Inte längre.

12. Hur många tror du att det kommer på din begravning?

Jag vet inte. Spelar det någon roll för mig?

14. Har du fler fiender än vänner?
Det tror jag inte. Har inte så många vänner ens.

15. Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Kommer inte på något nu i alla fall.

16. Kan du fixa din bil?
Har ingen bil, men skulle nog inte kunna fixa en heller.

17. Har du tackat nej till en dejt någon gång?
Haha, jag? Troligt...

18. Är du smartare än dina vänner?
Det beror ju på vad det handlar om.

19. Har du stulit från någon av dina vänner någon gång?
Säkert, när jag var mindre.

20. Har du suttit i fängelse?
Nej.

21. Borde du ha gjort det?
Eeh... nej...

22. Tycker du om lukten av öl?
Nja...

23. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
Det vet jag inte riktigt.

24. Har du skänkt pengar till välgörenhet?
Det tror jag nog.

25. Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Tveksamt.

26. Är du deprimerad ibland?
Lite för ofta vissa perioder.

27. Bor du med dina föräldrar?
Nej, har bott själv i drygt två månader nu.

28. Har du några framtidsplaner?
Inga speciella för tillfället.


Postat av: Punkie

*snattar listan* Snygg banner! *The missing piece* Perfekt! :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-11-07 - 22:08:23 |

Postat av: Alexandra

Hallådär! Tänkte bara tacka för din kommentar i min blogg :) Kul att du gillade den! Har läst lite i din nu också, både denna och din gamla. Precis i min smak också, spciellt bilderna på chili con carnen, nu är jag hungrig! ^^


| http://blogg.passagen.se/xinky |
| 2006-11-08 - 12:53:53 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -