Nightwish

Igår när jag gick igenom min mp3-samling på hårddisken så upptäckte jag till min fasa att det inte fanns någon Nightwish-mapp. "Vad f..n?" tänkte jag då. Hur kan jag inte ha en sån mapp? Då kom jag på att jag måste ha missat att föra över just den mappen när jag köpte min dator för typ sex månader sen.

Att jag inte har märkt det på över ett halvår är för mig en gåta. Har jag inte varit sugen på att lyssna på Nightwish på så lång tid, eller vadå? Mycket märkligt i så fall... för de är ju skitbra!
Ajaa... det var bara att hämta hem albumen på nytt. : )

Undrar förresten när Nightwish ska hitta en ny sångerska, deras förra sångerska, Tarja Turunen, fick ju sparken av resten av bandet för ganska länge sen. Hon hade tydligen blivit för divig.



Nightwish's hemsida

Nightwish



Postat av: Punkie

Skönt att ordningen är återställd :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2006-11-20 - 00:17:32 |

Postat av: Samira

Hur blir man för divig utan att vara J.Lo eller Mariah Carey?? :D


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2006-11-20 - 00:19:18 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -