Länge sen

Oj, vad länge sen det är sen jag bloggade sist nu. Det skyller jag på att jag varken haft orken eller lusten att kladda ner nåt här.

Så vad har hänt sen sist? Ja-a... jag har fått jobba en del, tre dagar förra veckan och fyra dagar veckan innan det, om jag kommer ihåg rätt. Det är ju bra. Sen har jag också fått veta att jag kommer att få jobba där i sommar när folk är på semester. Jag kanske till och med får ett vikariat över sommaren, vilket vore väldigt bra.

Jag har också bestämt mig för att flytta hem igen... helt enkelt för att jag inte har råd att bo här när jag bara har en timanställning. Sen vill jag inte bo kvar här heller, så det är lika bra att flytta hem igen, till att börja med. Det är så klart inte så jätteroligt att behöva flytta hem igen, men det finns både för- och nackdelar med det, som med allt annat. Säger upp lägenheten den här veckan och det är tre månaders uppsägningstid så senast den 31:a juli flyttar jag ut helt. Förhoppningsvis hittar hyresvärden en ny hyresgäst som kan och vill flytta in tidigare, skulle spara en del pengar då.

Har ni sett TV-serien House, om läkaren Gregory House? Om inte, se till att göra det då! Jag är helt beroende av den, är inne på tredje säsongen nu (har sett sex avsnitt, tror jag), som sänds för fullt i USA. Jag kan inte få nog av serien. House är en riktig skitstövel egentligen, men jag älskar hans personlighet ändå. :D
Det roligaste är nog hans nedlåtande kommentarer mot hans kollegor när det visar sig att han har rätt i nåt, som han oftast har. :)

Inatt fortsätter också Heroes, underbart!

Fick veta idag att hemsidan för vårt korplag i fotboll som vi hade på gymnasiet finns kvar! Vi hade en jätteseriös hemsida, med bl.a. matchrapporter(!), men vi var nästan sämst i vår serie. Haha. Ta en titt HÄR. :)

HouseMD


Postat av: emma

Nja.. house lessnade man på rätt snabbt måste jag säga :) samma sak varje gång :P


| http://hayes.webblogg.se |
| 2007-04-25 - 13:24:28 |

Postat av: Punkie

House är ju sarkasmkungen! Rådiggar karln. :D
Hoppas allt ordnar sig med flytten, och att du finner en plats allt eftersom som du verkligen, verkligen trivs på. Men man ska inte ha bråttom, då missar man en massa på vägen! :)


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-04-26 - 17:44:50 |

Postat av: En av Wickeds grundare

Forza Wicked!

Vi lever för alltid vidare i folks minnen.

Absurdly fucking beautiful, huh?


| 2007-05-07 - 15:59:03 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -