Snö!?

Idag när jag kollade ut genom köksfönstret blev jag helt chockad, det var ju en massa snö ute! Så mycket har man ju knappt sett sammanlagt under hela vintern (om jag räknar bort veckan i fjällen). Det var nog också ett par minusgrader så det kanske ligger kvar i några dagar i alla fall?
Tur att man inte bor i Stockholm nu, om det nu är lika mycket snö där, och ska resa kollektivt för det lär ju vara kaos i hela kollektivtrafiken, om det är som vanligt när det har snöat.

Såhär ser det ut där jag bor:



Två andra bilder:







Postat av: Samira

Vad avis jag blir.. vill också ha snö..


| http://abassifar.webblogg.se/ |
| 2007-01-21 - 20:59:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -