Diskning och gangstarap

Hittade en rolig grej på Allies blogg:

Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om. Du har lika många barn som piercingar och örhängen. Din hårfärg är samma som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna. Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet är den vars låt du senast lyssnade på.


Jag heter Kristian Rönnholm, bor i Malmö och är 43 år. Jag har blått hår och gråa ögon. Jag har inga barn och jobbar på ett kärnkraftverk. Mina stora intressen är att diska och att vänta på försenade tåg eller bussar. Min musiksmak är den tyngsta gangstarapen man kan hitta och mitt favoritband är Arch Enemy.


Postat av: Allie

Visst finns det inget roligare än diska och vänta på försenade bussar/tåg...haha... =P


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-07-26 - 09:52:56 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -