Herr Brooks

MrBrooks Mr. Brooks

Filminfo: Earl Brooks är en kärleksfull familjefar och framgångsrik affärsman. Men han har också en hemsk hemlighet. Han är en mördare, känd under namnet The Thumbprint Killer, som blivit beroende av dödandet men som nu vill sluta mörda till varje pris....

Kommentar: Den här var riktigt bra. Spännande och Kevin Costner gör en bra skådespelarinsats som Earl Brooks. Sen tyckte jag också att det var coolt med hans alter ego. Om jag inte hade sett serien Dexter innan så hade jag nog gillat filmen ännu mer, nu kändes det som att de kopierat Dexter.

4Pusselbitar




Postat av: Dirty

Bra film.
Precis som du skriver, hade ja inte sett Dexter hade den nästan fått full pott.


| 2007-07-22 - 01:46:25 |

Postat av: Allie

Låter som en bra film, själv har jag inte sett Dexter så det kanske blir en fullpoängare från min del då. =)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-07-23 - 10:00:24 |

Postat av: Samira

Jag gillar inte Costner i den rollen, tyckte inte det passade honom och han var inte övertygande.
Gillade bara alter egot.
Tyckte filmen kändes lång och seg, men den var inte dålig.
Dexter är superbra, men det här var inte ens bra.


| http://samira.nu |
| 2007-07-23 - 13:51:46 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -