J..vla drömmar

Ibland hatar jag verkligen drömmar... sånt man drömmer när man sover alltså. Varför? För att de kan vara så otroligt jobbiga. Och nu menar jag inte såna mardrömmar så att man vaknar upp helt svettig och panikslagen, för såna drömmar har jag typ aldrig. Jag menar såna drömmar som man antingen...

...inte vill att ska ta slut, för att det helt enkelt är så bra att man skulle vilja ha det så på riktigt, och om man vaknar upp från drömmen tänker man, "Nej! Jag ville inte vakna. Somna, somna, somna..."

eller

...verkligen inte vill drömma, typ nåt som hänt i ens liv tidigare (som var bra) som man "återupplever" i en dröm. Då vill man både vakna och drömma vidare. Om man vaknar så går man och är helt nere halva morgonen.

Kan man inte kontrollera sina drömmar på nåt sätt? Jag har för mig att jag har läst det nånstans... det skulle vara skönt om man kunde. Då kunde man drömma lagom bra drömmar varje natt istället.

Nånting


Postat av: Allie

Förstår precis och håller helt med, visserligen drömmer jag alltid om människor jag aldrig sett och om situationer jag aldrig varit med om men det är hur kul som helst, är som o se film när man sover...haha... skulle inte va dumt o kunna kontrollera sina drömmar inte.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-08-01 - 10:43:44 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -