Nummer tjugotre

Number23 The Number 23

Filminfo: Hundfångaren Walter Sparrows lugna tillvaro förvandlas den dag han får boken Number 23 i födelsedagspresent av sin fru Agatha. Han fängslas av den spännande historien om privatdetektiven Fingerlings besatthet av talet 23. Ju mer han läser desto mer övertygad blir han om att den mörka mordgåtan har beröringspunkter med hans eget liv...

Kommentar: Äntligen skulle jag se den här, har sett fram emot det länge. Och jag blev inte direkt besviken. Jim Carrey gör en utmärkt insats när han spelar den paranoide Walter. Slutet var också rätt coolt. En bra film, helt enkelt.

4Pusselbitar





Postat av: MissTaken

Den där vill jag se absolut!


| 2007-08-06 - 19:01:41 |

Postat av: Venschla

Jag blev lite besviken. Trodde den skulle vara lite mer spännande faktiskt :(


| http://venschla.webblogg.se |
| 2008-01-14 - 13:55:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -