Skönt med ledigt

Sen jag slutade jobbet imorse har jag kunnat se fram emot fem lediga nätter, jag ska alltså inte jobba förrän på måndagkväll. Skönt! Sist jag var ledig en helg var för fem veckor sen... hur känns det att vara ledig på helgen egentligen? :D
Dessutom är jag ensam hemma fram till söndag (har varit det sen jag kom hem i lördags) så det kommer att bli riktigt lugnt och skönt här. Ungefär som då jag bodde själv i Enköping. Härligt.

Vad ska jag göra de här dagarna då? Hmm... jag ska i alla fall se många filmer, den saken är klar. Sen måste jag ta och städa mitt rum också, för det är rent ut sagt kaos. Säkert hälften av alla mina kläder ligger på golvet... och det värsta är att jag hatar sån här röra. Men jag har inte gjort nåt åt det i princip sen när jag flyttade tillbaka hit för två månader sen och det har bara blivit värre och värre... fyf..n!
Jag funderar också på att gå och se Transformers på bio, den lär ju vara fet! Får se om jag får med mig nån bara.

Såg precis Evan Almighty, "uppföljaren" till Bruce Almighty (Bruce den allsmäktige på svenska) med Jim Carrey ni vet... den var helt okej, men jag skrattade inte lika ofta till den här som den förra, trots att Steve Carell kan vara riktigt rolig.
Nu ska jag se Disturbia, den har jag velat se hur länge som helst! Återkommer med betyg...


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -