Veckans album vecka 28

Blev visst inte nåt Veckans album förra veckan... men här kommer den här veckans.

Den här gången är det Tools album 10,000 days som jag uppmanar er att lyssna på om ni inte hört det! Sjukt bra. Om man gillar lite halvflummig rock/metal och långa låtar så är det här albumet (och bandet Tool) nåt för dig.
Favoritlåtarna är nog Vicarious, 10,000 days (Wings pt 2) och The pot. Nu orkar jag inte skriva mer, men... lyssna på albumet!

Tool10000DLåtlista:

01 - Vicarious
02 - Jambi
03 - Wings for Marie (Pt 1)
04 - 10,000 days (Wings pt 2)
05 - The pot
06 - Lipan conjuring
07 - Lost keys (Blame Hofmann)
08 - Rosetta stoned
09 - Intension
10 - Right in two
11 - Viginti tres







Postat av: Xtapolapocetl

Det är ju ena guld-albumet efter det andra som du tar upp i ditt "veckans album". Iofs föredrar jag Aenima.


| http://ostn.blogg.se |
| 2007-07-09 - 22:53:06 |

Postat av: Allie

Aldrig hört talas om =/ Men man är ju rätt mixad när det kommer till musik så får jag chansen ska jag allt kolla in den. =)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-07-10 - 10:05:38 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -