Autogiro är metal!

Idag när jag kom hem hittade jag nåt trevligt i brevlådan till mig... det var den här månadens nummer av Close-Up Magazine... en musiktidning för de som lyssnar på musik av den lite hårdare skolan, det vill säga metal, rock och punk. Och vad glatt överraskad man blev den här gången då! Det var inte bara tidningen och CD-skivan som det brukar vara utan allt det här fanns med:

- Close-Up Magazine
- Soundcheck CD (Med 16 låtar av olika band)
- In It For Life (En bilaga med artiklar om film etc. som dyker upp ibland)
- I urval volym 3 (En pocketbok med "klassiska" bandintervjuer)
- Hardcore Superstars singel Bastards

Snacka om att man har mycket att läsa nu! Kan tillägga att jag inte ens har börjat läsa förra numret plus att jag köpte två gamla nummer (med de två första I urval) förut! Jag kan stänga in mig på rummet i ett par dygn och bara läsa och lyssna på musik. :D
Men nu till det bästa; allt i listan ovan fick jag för 38 kronor... ja, 38 ynka spänn!

Close-Up Magazine ♥



Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -