Fyratusenfyrahundra

Natten mellan söndag och måndag hade serien The 4400 säsongspremiär borta på andra sidan pölen. Serien är nu inne på sin fjärde säsong... och vad länge sen det var man såg sista avsnittet av den tredje säsongen, nästan så lång tid att man hade glömt bort serien helt. Hehe, näedå. Med tanke på cliffhangern så var det rätt svårt att helt glömma bort serien. Men jag blev lite besviken när jag såg det senaste avsnittet, man fick ingen fortsättning på den nämnda cliffhangern... ajaa, hoppas att man får se det i nästa avsnitt då. :)

Jag gillar The 4400, trots att det inte är samma kvalitet på den nu som det var i den första och andra säsongen. I och för sig så har jag rätt svårt att sluta följa en serie när jag väl börjat följa den "på riktigt", så det kanske inte är så konstigt att jag gillar den fortfarande. :D

Välkomna tillbaka till rutan, Tom Baldwin & co!

4400


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -