H&M

Jag köpte lite kläder på H&M i veckan... och vad billigt det är där egentligen, jag betalade drygt 500 kronor för fyra plagg, det får man ju knappt ett par jeans i en del affärer. Och det bästa är att de faktiskt har snygga kläder också, ska nog börja gå och titta/shoppa på H&M lite oftare. :)

En t-shirt, ett par linnebyxor och två par kalsonger köpte jag, de ena paren av kalsongerna tyckte jag var skitcoola. Det är små skor på dem, passar bra åt mig, jag som har sån skomani. ;)
Och linnebyxorna är sjukt sköna, det känns nästan som att man går runt med pyjamasbyxor. :D



Postat av: Znook

Se till att det blir någon annan som kan se att kallingarna är coooola. ;)


| 2007-06-15 - 20:44:40 |

Postat av: Allie

Nice, H&M e kanon =) Digga T-shirten.


| 2007-06-15 - 22:23:03 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -