Onsdag

Har inte bloggat så mycket på sista tiden... anledningen är ganska enkel, bloggsuget har varit väldigt lågt kombinerat med att jag inte haft så mycket att blogga om. Så blir det ibland.

Satt och "jämförde" mina två timanställningar häromdagen och upptäckte en lite "rolig" sak, det första jobbet jag fick (hos K2 Gruppen som hyr ut personal till livsmedelsföretag) den 19:e oktober förra året har jag fått jobba fyra gånger (har tvingats tacka nej nån gång också, men ändå). Det andra jobbet (patienttransport på St. Görans sjukhus) som jag fick för snart tre veckor sen har jag fått jobba fem gånger. Jag har alltså fått jobba mer på sjukhuset på två veckor än vad jag har jobbat för K2 på över fyra månader. Hehe. Det är bara att hoppas att jag får fortsätta att jobba en del på sjukhuset. Nästa gång jag får jobba är på fredag, som för övrigt är min födelsedag... så jag får fira min födelsedag med att jobba kväll. :D

Har bestämt mig för att jag ska se (minst) en film om dagen, om jag är hemma, för jag har himla många filmer som jag inte har sett. Så jag började i förrgår med att se Unknown... den var ganska bra, fick lite Saw vibbar i början. Undrar om den/de som gjorde filmen fick idén före eller efter att Saw kom? :P
Igår fortsatte jag med att se Wallander - Mörkret, den var också ganska bra. Rätt hemsk historia...
Får se vad det blir för nåt ikväll, har ju en del att välja bland. :D


Unknown WallanderM?rkret


Postat av: Dirty

Unknown gillade ja faktiskt ja med. Gött med lite annorlunda filmer.


| 2007-03-21 - 21:50:33 |

Postat av: Allie

Wallander filmerna har jag sett alla utom den sista, inte mycket för dessa sorters svensk film men Wallander är himla bra. Vissa är bra och vissa är bättre men inte en enda jag tyckt vart dålig.

Att köpa film är väldigt lätt speciellt när man kommer över fynd som en för 59kr o.s.v men att hinna se alla är en annan femma. =)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-03-22 - 18:48:05 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -