Utmanad

Kom på att eMeN utmanade mig för flera veckor sen på det här:

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har ett ganska stort tålamod med det mesta, men när det gäller saker som har med datorer att göra (t.ex. om nåt inte fungerar som det ska) så har jag inget tålamod alls, jag kan bli riktigt arg och få en lust att slå sönder nåt.

2. Jag är en riktig chipsoman... älskar chips. Om det inte skulle innehålla så förbannat mycket fett (nej, jag vägrar äta "low-fat-chips") skulle jag nog kunna äta en påse om dagen, minst. Godis däremot, kan jag må illa av efter att ha ätit en liten påse.

3. Jag blir alltid (nästan i alla fall) orolig för att jag har glömt låsa dörren när jag gått hemifrån, även fast jag är säker på att jag har låst dörren. Jag behöver inte gå mer än 200 meter innan jag börjar tänka, "Låste jag dörren?". Vet inte hur många gånger jag har gått tillbaka.

4. Jag är väldigt pedantisk med viss ordning, t.ex. att böckerna står "rätt" i hyllan eller att kläderna ligger fint i garderoben. Dammsugning etc. avskyr jag dock.

5. Jag är lite av en expert på att skjuta fram saker. Om jag t.ex. bestämmer mig en dag för att jag måste diska, så kan det dröja två dagar innan jag får det gjort.

6. Jag har världens ormfobi, ryser i hela kroppen om jag t.ex. ser ormar på TV. Behöver faktiskt bara läsa ordet "orm" för att jag ska få rysningar. Vet inte riktigt varför jag fått en sån fobi för just ormar. Är fobier ärftligt? För då vet jag, min mamma har nämligen också värsta ormfobin.

Eftersom typ alla har gjort det här så har jag ingen att utmana, men om nån som läser här inte har gjort det här så ta och gör det då!


Postat av: Maria

Jag tror fobier kommer från mamma. Jag har fobi mot spindlar, precis som mamma, fast min har dock lättat sen jag flyttade hemifrån. Eller så är jag helt enkelt för trött för att orka bry mej =)


| http://www.hos-emen.se |
| 2007-03-31 - 19:34:05 |

Postat av: Punkie

*haha* Jag tror det där med att go bananas på datorer som inte funkar är allsmäktigt... Skumt att en maskin med lite fläktar och skit kan få en att förvandlas till Thä Hulk :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-03-31 - 19:55:07 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -