Iron Maiden 2008

Imorse köpte jag biljetter till Iron Maidens konsert på Stockholms Stadion (de spelar på Ullevi i Göteborg också) den 16:e juli 2008. Biljetterna släpptes 9.00 så jag gick upp strax innan och satte mig vid datorn. Ungefär 8.55 klickade jag på Mer info (när biljetterna har släppts står det Boka biljetter) på Ticnet... ungefär 35 minuter senare kom jag in på själva bokningssidan. :D
Jag köpte fyra stycken biljetter (550 kronor styck) på ståplats. En av dem ska jag självklart ha själv, får se vad som händer med de andra tre.

Maiden


Postat av: Punkie

Sälj dem på blocket/tradera två veckor innan konserten. Då lär du göra en hacka :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-11-15 - 18:09:32 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -