Bra filmkväll

BrooklynRules Brooklyn Rules

Filminfo: Spelplatsen är Brooklyn 1985. Tre vänner växer upp tillsamamns och kämpar sedan genom livets påfrestningar i skuggan av maffians våld och krav på lojalitet.

Kommentar: Jag älskar (bra) maffiafilmer. Kan väl inte påstå att det här var en typisk maffiafilm, mer en film om stark vänskap, typ. Men jag gillade filmen, tycker att alla huvudrollsinnehavare gjorde en hyfsad skådespelarinsats.


4Pusselbitar





BigNothingBig Nothing

Filminfo: En frustrerad arbetslös lärare går ihop med en bluffmakare och dennes flickvän i en utpressningsplan.

Kommentar: Den här hade jag inga förväntningar på alls... och oj, vad positivt överraskad jag blev. Den var ju skitbra! Skrattade så jag fick ont i magen några gånger. Simon Pegg är ju helt underbar i sin roll och David Schwimmer är inte dålig han heller. Rekommenderas!


4Pusselbitar






Postat av: Dirty

ja Big Nothing var riktigt bra.
Inget man förväntar sig när Schwimmer ska var med.


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-10-28 - 14:22:31 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Instämmer.. Big Nothing var riiiiiiktigt bra.


| http://samira.webblogg.se |
| 2007-10-29 - 09:07:15 |

Postat av: Allie

Den andre måste jag kolla in =) men den förste e jag allt lite tveksam till.


| 2007-10-31 - 12:20:15 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -