Gäsp...

GhostRider Ghost Rider

Filminfo: Johnny Blaze, en motorcykelstuntman, tvingas sälja sin själ till djävulen för att rädda sin far. Men priset Blaze får betala är att han om nätterna förvandlas till en glödande demon som tar ut all sin hämnd och ilska på skurkar.

Kommentar: Jag har alltid gillat filmer som är baserade på serietidningar... och har typ sett alla som har kommit de senaste åren. Därför ville jag så klart se den här också. Men vad besviken jag blev, den var rent ut sagt usel, vilken smörja! Dialogen var ju skrattretande... och till och med Nicholas Cage var dålig. Rekommenderas inte!

1Pusselbit






Postat av: Allie

Hm. låter inte som nån höjdare precis, har sett reklam för den men inte har den tilltalat mig direkt.


| 2007-10-16 - 09:33:11 |

Postat av: MissTaken

Jasså.. jag gilla den men jag förväntade mej inget heller så... ;)


| 2007-10-16 - 11:46:26 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -