S-märken

För ett par veckor sen när jag var och handlade med mamma på City Gross så hittade jag S-märken, såna stora lådor som de brukar ha i kiosker etc. Har nog aldrig sett såna i "vanliga" affärer så jag var tvungen att köpa en, tog en med "extra sura". Lite över 100 kronor för cirka 200 stycken. Snacka om att de är beroendeframkallande. Jag kommer ihåg när jag var mindre och hade köpt lördagsgodis i den lokala kiosken och alltid sparade mina S-märken till sist, bara för att de var så goda. Nu när man har en hel låda med bara såna behöver man ju inte spara, så det är ganska svårt att sluta att proppa i sig. :D

SMärken


Postat av: Allie

Åhh det var längesedan jag både åt o såg dom. Älska S-märkes godiset när jag var liten och gjorde samma som dig o spara dom till sist. och nu när du säger det så har jag heller aldrig sett såna i "vanliga" affärer, men nu måste jag kolla efter dom nästa gång jag besöker City Gross iaf. =P


| http://http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2007-10-08 - 13:49:45 |

Postat av: Marcus

vi köpte en låda idag :D mmmmmmm


| 2008-01-27 - 19:20:05 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -