Blä!

Usch, vilken jobbig helg det har varit på jobbet... det var mycket att göra både igår och idag (lite mer igår). Det blir så jobbigt när man knappt hinner sitta ner och vila lite. Ajaa, nu är det över i alla fall. Hoppas bara att det inte blir mycket imorn också. Men risken för att det blir det är ganska stor, det är måndag imorgon och då brukar det nästan alltid vara mycket.

Jag har dessutom haft ont i den vänstra skuldran sen igår... säkert nån överansträngning eller nåt, för när mamma masserade in en salva som hon har sa hon att det var alldeles hårt där. (Salvan luktar för övrigt Jenka. :) )

Det blev rätt negativt inlägg det här, hehe...
Kanske skulle lägga mig i sängen och läsa lite i en bok, det var inte direkt igår jag gjorde sånt.

God natt!


Postat av: Allie

Ibland måste man få avreagera sig...bloggen är perfekt då! ;) Hoppas det vart lite lugnare idag.
mmmm...jenka =P


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-09-10 - 18:57:49 |

Postat av: Tazty

Efter regn kommer sol....


| 2007-09-13 - 08:54:23 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -