Dunk... dunk... dunk...

Huvudvärk. Jag har haft huvudvärk många gånger i mitt liv. Jag avskyr huvudvärk. Jag avskyr speciellt sån huvudvärk som gör att det dunkar i huvudet när man råkar röra på huvudet lite för mycket. Jag avskyr sån huvudvärk som gör att det känns som att huvudet ska sprängas när man t.ex. böjer sig ner för att knyta upp sina skosnören.

Idag hade jag sån huvudvärk, det började lite smått när jag åkte hem från jobbet. När jag väl var hemma så kändes mitt huvud som en tickande bomb... typ...

Lika mycket som jag avskyr extrem huvudvärk älskar jag när den extrema huvudvärken börjar släppa, j..vlar alltså. Det måste ligga i topp fem-listan över saker som är skönast att uppleva. När man känner att det börjar släppa så vet att man att, nu är det inte lång tid kvar tills man känner sig levande igen.

Tack ipren!


Postat av: Allie

Ush, känner igen det. Dock fungerar inte ipren eller nån annan verktablett på mig utan det är bara o sova ut det. Men visst är känslan underbar när det börjar släppa. Finns inge bättre. =P


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-09-09 - 17:05:34 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -