Listerine

Jag köpte en flaska Listerine häromdagen, bara för att testa det. Och herre min skapare... vad starkt det var! När jag testade det första gången var jag inte alls beredd på att det skulle vara så starkt. Det kändes som att min mun skulle explodera! Men man känner sig väldigt fräsch i munnen efter en sköljning så jag ska fortsätta med det.

Listerine





Postat av: Allie

Ibland kan reklamer för produkter vara en anning överdriva men tycker den stämmer rätt bra in på just denna produkt...=P Känns verkligen som munnen ska explodera.


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-09-09 - 16:48:18 |

Postat av: Dirty

Jo de känns som de verkligen fräter i munnen.


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-09-20 - 12:52:15 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -