Premiär

Igår var det så äntligen dags för Djurgår'n hemmapremiär i Elitserien (hockey). Den har jag längtat efter ungefär sen... mars, då den förra säsongen tog slut för Djurgår'ns del. Men de senaste veckorna har abstinensen stigit ohälsosamt snabbt och jag var helt lycklig när jag kom in på Hovet (arenan) igår.
Men vilket antiklimax kvällen blev. Djurgår'n förlorade matchen, och till råga på allt var det mot... Färjestad. Äckel-Färjestad. Jag avskyr den föreningen av hela (nästan i alla fall) mitt hjärta.
Men det var hyfsad stämning på matchen i alla fall. Hoppas bara att inte allt för många skiter i nästa hemmamatch på grund av förlusten. Jag gör det inte, för jag har säsongskort och ska gå på alla matcher som jag kan gå på, hur det än går för Djurgår'n.


Puh, vilken tung arbetsvecka det har varit... och den är inte slut ännu. Jag jobbar nämligen hela helgen också. Det ska bli så trevligt. Eller inte...
Ska kanske på Norra Brunn imorgon, då blir det nåt roligt på helgen i alla fall. Just det, måste ringa en kompis och fråga hur det blir med det. På återseende!


Postat av: Dirty

Bara för ett lag är bättre än djurgården så behöver du väl inte hata dem.
Inte för att det är svårt att va bättre än djurgården.
Sedan är färjestad bäst, följer ej hockey själv men svärfar säger det...


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-09-29 - 23:19:54 |

Postat av: Dirty

De va menat som ett skämt.


| http://jacktherussell.wordpress.com/ |
| 2007-09-30 - 20:06:00 |

Postat av: Allie

Va trist de förlora, men de kommer säkert igen ska du se. =) Stay positive ;)


| http://blogg.passagen.se/tsjal |
| 2007-10-02 - 12:27:10 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -