Traderaholist?

Jag tror att jag börjar bli lite smått beroende av att buda hem saker (DVD-filmer) på Tradera. För tre dagar sen började jag med att buda hem Inside man, idag budade jag hem Gilbert Grape. Däremellan har jag budat hem 11 filmer. Jag har alltså köpt 13 filmer på tre dagar. TRETTON! Det är ju helt sjukt. Men vad ska man göra när man ser en massa filmer som man vill ha som inte har ett så högt pris? Jo, man lägger ett bud såklart... och så råkar man vinna budgivningen... och så lägger man ett till... och ett till... och ett...
Näe, nu måste jag nog ta en liten paus, innan jag drunknar bland DVD-filmer. Haha.

Sätter nog på lite musik och läser lite bloggar.


Postat av: Punkie

Känner igen det där! :D Komplett livsfarligt :D


| http://extremepunkie.blogg.se |
| 2007-09-09 - 10:38:27 |

Postat av: Tazty

Haha.... Välkommen!


| 2007-09-09 - 11:26:07 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Det är dödsfarligt det där med Tradera. Jag har också fastnat.
Fast sen är jag stolt över att jag hittat skolböcker billigt där när alla andra betalar flera hundralappar.


| http://samira.webblogg.se |
| 2007-09-09 - 12:25:41 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -