Veckans album vecka 38

Den här veckan är det ett gammalt hederligt thrash metal-album som blir Veckans album, nämligen Exodus Bonded by blood. Första gången jag hörde albumet tyckte jag inte att det var nåt särskilt... men sen för nån vecka sen fick jag för mig att lyssna på det igen och... j*vlar, vad bra det var! Riktigt jäkla skön thrash är det!

ExodusBbBLåtlista

01 - Bonded by blood
02 - Exodus
03 - And then there were none
04 - A lesson in violence
05 - Metal command
06 - Piranha
07 - No love
08 - Deliver us to evil
09 - Strike of the beast









Postat av: Anders, Film- & Musikbloggen!

Hej och tack för besöket och kommentaren) på min blogg! Och välkommen åter! Och Exodus är riktigt bra, det kommer en LP med dom så småningom på min blogg.


| http://brm.blogg.se |
| 2007-10-01 - 08:04:47 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -