Millennium

De här böckerna borde väl ingen ha missat vid det här laget. Men om man nu har levt under en sten så bjuder jag på en länk, till en artikel om trilogin på Wikipedia. Klicka här!

Ja, jag har som ni kanske förstår läst hela trilogin. Om man skulle göra en topplista på, säg tio böcker... så skulle de här tre placera sig väldigt högt upp (efter varandra), om inte högst upp till och med. De var fenomenalt bra. Om man inte läser dem så... ja, då får man skylla sig själv.

Jag ser fram emot filmerna, trots att jag är lite tveksam till att de ska bli jättebra. Men, om de blir hälften så bra som böckerna så är jag väl ganska nöjd.

Betyget blir (helt oväntat:







Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -