04.03

God natt. Sitter på jobbet... slutar snart. Det har varit ett tungt pass. Dels för att det var en del att göra de första timmarna och dels för att jag är så trött. Sen i fredags (förra veckan) har jag ju jobbat alla nätter förutom en. Det är ganska slitsamt. Idag (läs igår) när jag vaknade orkade jag knappt stiga upp. Jag övervägde att ligga kvar och sova vidare, men till slut släpade jag mig ändå upp. Skönt att jag bara har ett pass framför mig kvar, sen är jag ledig fyra nätter. Det ska verkligen bli skönt.

◊◊◊

Vi har inget internet hemma. Blä. Eller jo, det finns ett tillfälligt mobilt modem, men jag orkar inte sitta vid nån annan dator än min egna. Skulle säkert kunna koppla det till min dator, men... äsch. Ska bli intressant att se hur länge vi kommer att vara utan... det har alltid varit strul när vi fått nytt.

◊◊◊

Vilket trevligt väder det har varit de senaste dygnen... verkligen. Det känns som att det har regnat typ 90 procent av tiden. Värst var det i fredags morse, då jag gick hem från busshållplatsen. Det öste verkligen ner. Det kändes ungefär som att stå i en dusch med dåligt tryck, jag var helt dyngsur när jag äntligen hade kommit innanför dörren.
Jag tycker inte om regn. Det ska inte regna när jag befinner mig utomhus.


Postat av: Allie

Trist internet inte fungerar. Håller med, man vill helst ha sitt eget även när det kommer till datorn. =0)


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-08-10 - 11:44:43 |

Postat av: Niklas

Nu får du utveckla, då jag inte har sett samma... :)


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-08-10 - 22:26:30 |

Postat av: Punkie

Vad trist!Hoppas ni får det nya snart, det suger att vara utan :)


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-08-11 - 21:02:57 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -