Snart 2009

Häromdagen när jag åkte hem från jobbet var jag så hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, typ. Så när jag klivit av tunnelbanan gick jag in på ICA (eftersom jag hade lite tid på mig tills bussen gick) och hittade två grillade kycklingklubbor för 25 spänn. Att jag köpte dem var nog mitt bästa beslut på länge, det var så sjukt gott. Godare än alla julskinkmackor jag ätit den senaste veckan. Kan ju bero på att jag var så brutalt hungrig också...

◊◊◊

Jag köpte en skärm till min dator på Kompletts mellandagsrea. Har funderat ett tag på att göra det, för jag har upptäckt att det ändå inte är så skönt att sitta med datorn kopplad till TVn hela tiden. Rätt obekvämt, faktiskt. Med tangentbordet i knäet, och så vidare...
Så nu när det var rea så passade jag på. Har precis installerat skärmen och jag älskar det redan. Mycket bekvämare. Bara att ha tangentbordet på skrivbordet till exempel är 100 gånger skönare. Så det var en bra investering.

◊◊◊

Jaha, snart är det här året slut. Vad skönt. Men jag tänker inte göra nåt särskilt, ska nog se två-tre filmer och slappa. Tackade nej till en nyårsfest. Jag tycker att nyår har blivit så överdrivet... det är bara en anledning för folk att supa ner sig. Det kan man ju göra vilken j..vla dag som helst?! Men, men... vill folk supa och inleda det nya året med en baksmälla så okej, varsågod. Jag tänker inte göra det i alla fall.

Gott nytt år på er... era j..vlar!

 Neråt

Länge sen jag skrev nåt här. Har varken haft lust eller ork, därför har det varit lite dött. Sen har jag inte mått toppen den senaste tiden heller. Varför orkar jag inte skriva här.

Snart är det jul också, jag har inte sett fram emot det... alls. Känns som att allt blir mer och mer överdrivet för varje år. Till exempel den så kallade julstressen. Var en sväng i stan efter jobbet idag och det var galet mycket folk. Blev trött bara av att se alla människor. Därför vill jag helst hålla mig därifrån tills helgerna är över... men jag måste fixa (minst) en julklapp till. Suck. Förbannade julklappar. Bara de ger mig ångest.

Nu tänker jag inte skriva mer. Adjö.

 Ser ingenting...

Såg trailern till filmen Blindness idag. Den var lovande, filmen verkar bra.
Se och bedöm själva:






RSS 2.0