Neråt

Länge sen jag skrev nåt här. Har varken haft lust eller ork, därför har det varit lite dött. Sen har jag inte mått toppen den senaste tiden heller. Varför orkar jag inte skriva här.

Snart är det jul också, jag har inte sett fram emot det... alls. Känns som att allt blir mer och mer överdrivet för varje år. Till exempel den så kallade julstressen. Var en sväng i stan efter jobbet idag och det var galet mycket folk. Blev trött bara av att se alla människor. Därför vill jag helst hålla mig därifrån tills helgerna är över... men jag måste fixa (minst) en julklapp till. Suck. Förbannade julklappar. Bara de ger mig ångest.

Nu tänker jag inte skriva mer. Adjö.


Postat av: Niklas

Jag var ju grymt mätt... :) Stånkade och stönade när jag tog mig upp för trappan.



När ska du dra igång nästa HT-lag förresten?


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-12-23 - 23:39:02 |

Postat av: Samira

God jul!!!


| http://samira.webblogg.se/ |
| 2008-12-24 - 14:04:00 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -