Bacillerna vann

I förrgår kände började jag känna att jag hade nåt skit i kroppen, så som man kan känna sig innan en förkylning bryter ut. Trött, seg och så vidare...
Men jag tänkte hela tiden, "Jag ska inte bli sjuk!". För det har hjälpt mig faktiskt några gånger när jag har känt att det varit nåt på gång. Men igår var jag tvungen att ge upp, bacillerna hade vunnit över tankekraften och nu sitter jag här och är förkyld. Inte så jätteförkyld dock, och det ska inte bli värre. Inom några dagar är jag nämligen frisk igen!

Rhinovirus

Snart är bacillerna besegrade av mitt immunförsvar!


Postat av: Allie

Det gäller o va possitiv! =)
Brukar funka, att "lura" kroppen att den är fullt frisk och till sist blir den det... iaf. vissa gånger. hehe..


| http://whirlygirl.blogg.se |
| 2008-02-08 - 14:45:26 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -