The Eagles till Sverige

Det klassiska rockbandet Eagles kommer till Sverige i slutet av mars, för två spelningar i Globen. Det är för övrigt de enda spelningarna i Norden. Jag blev väldigt sugen på att gå på en av konserterna när jag läste om dem på Ticnet. Jag har lyssnat en del på dem och tycker att deras musik är väldigt bra, skön rock.
Biljettpriserna var dock väldigt höga, de billigaste kostar 625 kronor (högt upp) och de dyraster kostar 1495 (närmast scenen). Om jag nu köper en biljett så kommer jag inte att köpa den billigaste i alla fall, för en plats så högt upp i Globen under en konsert kan inte vara rolig. Antagligen köper jag en biljett som kostar 895 kronor, då får man en plats på parketten, eller på läktaren på kortsidan. Men jag får inte fundera för länge, för till den första spelningen finns det redan bara "fåtal" biljetter kvar.

Eagles


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -