Bojkotta Explorer!

Vad irriterad jag blir. Det är ju en massa grejer som ser helt fel ut i designen när man kollar med Internet Explorer. Varför ska det alltid vara så? Och varför kollade jag inte det igår precis när jag hade bytt? Allt såg bra ut i Firefox i alla fall. Ajaa... får kolla på det senare (läs: be nån hjälpa mig).


Postat av: Cecilia

Du är inte ensam om att hata explorer, och ändå är det
fortfarande den mest använda webbläsaren, när ska folk fatta! hehe. Jooo, känner igen mig, hade gjort layouten för min hemsida i CSS för något år sedan och det såg skitfint ut i Firefox o så testade jag i explorer och allt typ imploderade ovanpå varandra gaah, var tvungen att göra om massor!


| http://ceciliadanell.blogg.se |
| 2008-01-16 - 14:36:22 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

Jag fattar inte heller varför folk använder IE. Det suger och man får göra allt dubbelt!!!


| http://samira.nu |
| 2008-01-16 - 14:52:34 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -