Inga bokningar

BorderTown Bordertown

Filminfo: En reporter undersöker mord som ägt rum på amerikanska fabriker som gränsar mellan El Paso och Juarez.

Kommentar: Det här är en rätt hemsk historia, och det blir inte mindre hemskt om man tänker på att det är baserat på verkliga händelser. Den var nog lite bättre än jag förväntade mig och Jennifer Lopez är inte helt talanglös som skådespelerska.

3Pusselbitar





NoReservations No Reservations

Filminfo: Livet för en stjärnkock förändras när hon blir förmyndare över sin unga brorsdotter.

Kommentar: Den här var inte direkt det jag förväntade mig. Jag trodde att det skulle vara en typisk romantisk komedi, men det var ju nästan mer drama i den. Inget mig emot. Måste säga att Aaron Eckhart är en duktig skådespelare och Abigail Breslin likaså! Helt okej film.

3Pusselbitar







Postat av: TaZty

Bordertown är jävligt hemsk.


| http://tazty.webblogg.se/ |
| 2008-01-26 - 16:45:40 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -