Iron Maiden live



Nu har jag också sett Iron Maiden live. Måste säga att det mesta var imponerande. Showen, scendekoren, stämningen och så vidare. Den största konserten som jag har varit på... och längsta (om man bara räknar huvudbandet), de höll på i nästan två timmar.

En sak som dock inte imponerade på mig var priset på t-shirts. Jag tänkte innan att jag ska köpa en turnétröja, men sen såg jag priset. Inte f..n ger jag 300 spänn för en t-shirt, speciellt inte när jag inte är ett hardcorefan.


Postat av: Punkie

Vad kul att få se dem! Alla såna konserttshirts är skitdyra, de kostade 280 på Winnerbäck. T om ett enkelt linne gick på nästan 300:-... :)


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-07-17 - 12:27:11 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -