Lista #14

Har inget bättre för mig, så jag kör en lista.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa?
Nej. Eller... kanske, beror på vad det är.

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar.

Brukar du sjunga i duschen?
Mja... nynnar ibland.

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Hockey.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, det gör jag inte.

Vad är viktigast för dig?
Pengar! Näe då... hälsan och så vidare.

Laddar du hem musik och film från Internet?
Ladda ner? Vad är det? Hehe.

Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Köpa en lägenhet.

Vad är det bästa med julafton?
Det måste vara julskinkan! S..tan vad god den första tuggan är. Haha.

Tänker du mycket på ditt utseende?
Inte direkt.

Är du skyldig någon pengar?
Ja, Kreditor.

Är du mörkrädd?
Det beror nog på var man är. Pappas stuga till exempel... där vågar man ju knappt gå ut om man blir kissnödig på natten.

Tycker du matte är svårt?
Ja, jag tycker inte om matte.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Verkligen inte.

Har du piercing?
Jag har haft en i ögonbrynet.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mamma kanske.

Läser du ofta böcker?
Den senaste tiden har jag alltid haft en bok som jag håller på och läser.

Vill du gifta dig?
Då måste det kännas väldigt rätt.

Vill du ha barn?
Det kan jag tänka mig att skaffa nån gång.

Vilka djur är du mest rädd för?
Ormar. Hatar verkligen ormar. Ryser bara jag skriver ordet nu.

Biter du på naglarna?
Nej, det är ju inget bra. Äckligt är det också.

Hittade listan hos Sandra.


Postat av: Larsson

Hmm.. Var det där en lista? Vilken kom etta?


| 2008-07-25 - 09:57:16 |

Postat av: Maria

jag brukar inte tycka att det är svårt att se skillnad :)


| http://fashionstars.blogg.se/ |
| 2008-07-25 - 10:41:17 |

Postat av: Sandra

Helt okej du snodde den ;)

Alltid kul att läsa vad andra skriver.


| http://ontheway.blogg.se/ |
| 2008-07-25 - 11:13:02 |

Postat av: Niklas

Nej, det blir nog faktiskt vanlig svensk varmkorv... :) Lithells hot dog eller något liknande. Sorry.


| http://sjokan.blogg.se/ |
| 2008-07-25 - 23:29:02 |

Postat av: Samira

Fanns inga biljetter till Batman!


| http://samira.nu |
| 2008-07-26 - 18:11:34 |

Postat av: Samira

Det fanns inget vi hade kunnat göra tyvärr. Men jag ska se den snart :D


| http://samira.nu |
| 2008-07-26 - 21:39:35 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -