Natten

Jaha, då är årets första nattpass avklarat. Jag har ett ord för det: Snabbt! Natten gick nämligen sjukt snabbt, tänk om alla nätter går så snabbt?

◊◊◊

Jag måste f..n fixa nån fläkt till mitt rum. Det är så fruktansvärt varmt vissa nätter/morgnar, känns som att man ska avlida, typ. En anledning till det är att solen gassar på rakt på mina fönster. Kan den inte gå upp på andra sidan istället?

◊◊◊

Blev "erbjuden" att hänga med till Rockweekend nästa helg. Det lockar lite, mest med tanke på att ett av mina favoritband, Arch Enemy, spelar där. Får fundera lite på det.

◊◊◊

Kan nån berätta för mig hur man bläddrar i sitt bildarkiv om man vill infoga en bild i ett inlägg? Är det ens möjligt? Man kan ju bara se de 20 första bilderna. Nu menar jag alltså när man klickar på den lilla bildikonen efter att man börjat skriva ett inlägg. Om man går till Arkiv och sen Bilder kan man ju bläddra...


Postat av: Allie

Att infoga bilder är samma hos mig, kan bara se ett fåtal av de nyaste. Verkar inte som man kan bläddra i alla bilder man har, iaf. inte om man är inne och ska skriva ett inlägg. När jag velat ha en bild som inte funnist med bland dem har jag först gått in i arkiv och sen bilder och klickat på den bild jag velat ha då kommer man till "redigera bild" och då har jag tryckt på bilden igen så den kommer upp i sin naturliga storlek och sedan kopierat den och klistrat in den i mitt inlägg.


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-07-06 - 13:51:44 |

Postat av: Samira

Arch Enemy, hmm... är det de med kvinnan som sångare som låter som en man? I så fall så tycker jag att hon "sjunger" gräsligt.


| http://samira.nu |
| 2008-07-07 - 22:19:37 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -