Proppmätt

Snacka om att jag är mätt. Jag har precis ätit en enorm frukost på ett hotell här i Lund. Hade rätt höga förväntningar på hotellfrukosten, men ändå blev jag fascinerad av hur mycket det fanns att välja på. Det är nog den största frukostbuffén som jag nånsin har sett, tror jag. En sak är i alla fall säker, jag har aldrig varit så här mätt efter en frukost. Haha.


Postat av: Samira

Va?!?!?! Var du i Lund och hörde inte av dig till mig??? Fy skäms!


| http://samira.nu |
| 2008-07-13 - 13:08:30 |

Postat av: Olle

Instämmer med personen som skrev förre mig.


| 2008-07-15 - 00:00:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -