Rockweekend

Som jag skrev här, blev jag erbjuden att hänga med till Rockweekend. Jag funderade på det ett par dagar... och idag bokade jag festival- och tågbiljetter. Jag hade ställt in mig på att Metaltown skulle bli det enda festivalbesöket för mig i år, men nu blir det visst ett till. Dessutom en "riktig" festival, med camping och tält och grejer. Hoppas det är lite varmare då än vad det är nu. Rena höstvädret just nu ju.
Håll nu tummarna för mig att inte Arch Enemy går och ställer in, för det är mest på grund av dem som jag åker dit!

◊◊◊

De tre senaste nätterna på jobbet har gått lika snabbt som den första (som jag skrev om). Det har inte varit så mycket att göra heller, det är skönt. Nu kommer det att bli jättemycket att göra i natt bara för det. Har bara den kommande natten kvar att jobba, sen är jag ledig till måndag kväll. Härligt.

På torsdag kväll tar jag och brorsorna nattåget ner till Lund, för att där hämtas upp av mamma och styvpappa. Därifrån åker vi över till Danmark. Besök i Köpenhamn och Bakken, det blir säkert trevligt. Speciellt hotellfrukosten. :D


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -