Typiskt

Vi ska, som sagt, till Danmark på fredag. Igår sa mamma till mig och brorsan att vi
skulle lämna pengar (om vi vill) till henne, så växlar hon dem till danska kronor, eftersom hon
åker iväg före.

Imorse när jag var på väg hem från jobbet så tog jag ut pengar.
Tror ni att jag kom ihåg att lägga fram dem när jag kom hem?
Näe, de ligger i min plånbok fortfarande.

Haha, ibland blir galen på sig själv.


Postat av: Allie

Haha, det brukar bli så. Kommer man ihåg det ena så lär man glömma det andra man skulle göra. Hoppas ni får det riktigt trevlig i Danmark. :O)


| http://whirlygirl.blogg.se/ |
| 2008-07-09 - 11:11:06 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -