Utmaning

Jag blev utmanad av Allie, så det är väl bäst att anta utmaningen!

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
(Hmm, eftersom klockan är så mycket kör jag på morgondagen istället)
- Vakna
- Äta en lätt frukost
- Göra nåt meningsfullt i några timmar
- Äta middag
- Åka till jobbet

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sen var jag 13 år gammal, hade sommarlov och gjorde det som föll mig in, typ. Jag minns inte vad gjorde då! :D

Vilka platser har du bott på?
I Finland har jag bott på ett par ställen.
Här i Sverige har jag bott på två orter. I den ena orten bodde jag själv. Nu bor jag "hemma", andra adressen i den här orten.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Köpa en lagom fin lägenhet, vill inte bo för lyxigt.
- Köpa en bil.
- Förmodligen köpa en massa onödigt skit.
- Ge bort pengar till familjemedlemmar.
- Skänka pengar till nån vettig organisation.

Utmanar: Niklas, Daniel, Samira, ExtremePunkie
Det får räcka med fyra stycken (Läs: Jag har inga fler att utmana).


Postat av: Janne

Hoppas på en bra spelning såg Soilwork på

gatufesten en riktigt bra spelning det med :)


| http://mrgundez.bloggagratis.se/ |
| 2008-07-23 - 00:27:58 |

Postat av: Punkie

Oh its on! :D


| http://extremepunkie.blogg.se/ |
| 2008-07-23 - 14:00:09 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -