Veckans album vecka 30

Mustasch - Latest version of the truth

Tänk vad åsikten om ett album kan ändras. Efter att ha lyssnat på det här albumet första gången tyckte jag inte att det var nåt särskilt, förutom låten Double nature. Men nu, efter att ha sett bandet live, när jag lyssnade på det igen tyckte jag att det var skitbra! Att de fick en Grammis för den känns som en självklarhet, det gjorde det inte då när jag läste att de hade fått den.


Låtlista:

01 - In the night
02 - Double nature
03 - Falling down
04 - The heckler
05 - I wanna be loved
06 - Scyphozoa
07 - Spreading the worst
08 - Bring me everyone
09 - Forever begins today
10 - I am nog aggressive
11 - The end










Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -