Carola borta!

Nu är jag hemma från Malmö, kom hem för snart en timme sen. Det var kul att spendera några dagar där, hos Samira och Olle. Skönt också att komma bort lite... av olika anledningar.

Imorgon börjar vardagen igen. Inte lika kul...

◊◊◊

Jag fick precis som jag ville igår, Nordman slog ut Johnson & Häggkvist i Melodifestivalens Andra chansen. Jag trodde verkligen inte att det skulle hända, men utbrast ett "Ja!" när Kristian Luuk sa vem som vunnit duellen. Nu får det gå hur f..n som helst i finalen, jag bryr mig inte. Carola är inte med där. Jag är nöjd.

Nordman


Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -