En massa dödande

Rambo Rambo

Filminfo: John Rambo har i lugn och ro slagit sig ned i Thailand. Nära gränsen till Burma, ett land som sedan många år tillbaka lidit av förtryck från den styrande militärjuntan. Rambo ställs plötsligt inför sitt kanske farligaste uppdrag när en grupp kristna missionärer tas som gisslan av den burmesiska militären.

Kommentar: Den här fjärden filmen om Rambo har ju fått en del bra betyg, så det var intressant att se hur bra den egentligen är. Och ja... jag tyckte inte att den var nåt speciellt direkt. En fåordig Rambo och en orgie i blod och flygande kroppsdelar. Den var inte dålig, en helt okej actionfilm. Men den första filmen är, i mitt tycke, bättre.

3Pusselbitar







Postat av: TaZty

Näää.. jag somnade efter 35min, den får 1/5 av mig. :)


| http://tazty.webblogg.se/ |
| 2008-03-16 - 19:23:28 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -