Fördelaktig ställning

VantagePoint Vantage Point

Filminfo: Den amerikanska presidenten blir skjuten under ett tal i Spanien. Samtidigt exploderar en bomb i närheten som dödar dussintals människor. Åtta främlingar med åtta olika synvinklar försöker finna sanningen bakom attacken.

Kommentar: Väldigt bra film. Bra skådespel och högt tempo. Jag hörde folk i biosalongen som suckade över filmens upplägg, men jag förstod inte varför, jag gillade det. Filmen hade knappast varit så bra som den var med ett annat upplägg. Om ni vill se en fartfylld thriller kan jag verkligen rekommendera den här!


4Pusselbitar








Postat av: Josephine

Svar: Det stavas nog syödäänkö, inte suödäänkö:) Det är jag 1000% säker på:) Måste riktigt gå och kolla i inlägget om jag stavat rätt, men det är bra med ifrågasättande bloggare, det har man iaf lärt sig som historikerstuderande att man skall ifrågasätta allt, typ..:D


| http://mumintroll84.blogg.se |
| 2008-03-23 - 07:48:20 |

Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)


| http://fameislessthaninfamy.blogg.se |
| 2008-03-23 - 13:48:05 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -