I Malmö

Igår kom jag till Malmö strax efter lunch, för att hälsa på Samira och Olle (och deras dotter). Senast jag var här var i augusti förra året, så det var inte en dag för tidigt...

Innan jag skulle köpa tågbiljetter så upptäckte jag att SJ auktionerar ut överblivna biljetter på Tradera. Det tyckte jag lät jättebra, så jag väntade med biljettköp. Jag köpte dock biljetten för hemresan eftersom jag inte ville chansa, jag jobbar ju på måndag igen så...

SJ hade lagt ut fem biljetter till den avgång som jag ville åka med. Sluttiden på auktionerna var 02.20 i torsdags natt. Lagom bekvämt, SJ. Jag orkade inte vara vaken så länge så jag gick och la mig vid elva och satte klockradion på 02.00.
När jag sen satt och väntade på att auktionen skulle gå ut, hade jag det högsta budet fram tills att det var typ fem minuter kvar, då var det nån som bjöd över. "Okej, bara lägga nytt bud då", tänkte jag. Sen hade jag det högsta budet igen, och när det var en minut kvar så tänkte jag, "Det här borde ju ordna sig". Trodde jag, ja. Med mindre än en minut kvar blev jag överbjuden och när jag sen skulle lägga nytt bud så möttes jag av Auktionen är avslutad. Det var lite... frustrerande. Det blev en Sista minuten-biljett istället (som var mycket dyrare)...


◊◊◊

Igår var vi hos Wivvi och Per där vi bland annat spelade Guitar Hero III. Jag hade aldrig spelat det innan så det var rätt svårt, men roligt. Till slut klarade jag mig också igenom en låt, Metallicas One.
Blev en aning sugen på att köpa spelet själv. Min ena bror har ju ett Xbox 360 så då skulle jag inte behöva köpa en konsol också. Får se om jag köper spelet sen...

GuitarHero3


Postat av: Wivvi

Guitar Hero III e beroendeframkallande! Hihi
Tack för titten!
Kram W


| http://wivecasblogg.blogg.se |
| 2008-03-07 - 16:36:17 |

Postat av: Samira - Tråkbloggen

KÖP KÖP KÖP!!!!


| http://samira.nu |
| 2008-03-07 - 16:37:56 |

Postat av: Xtapolapocetl

Åå jag vill ha tillbaka mitt PS2 i fungerande skick så jag kan lira GH3 igen. Rock Band till 360:n skulle ju inte va fel heller iofs


| http://ostn.blogg.se |
| 2008-03-07 - 18:57:07 |

Postat av: Sawen

Fan vad irriterande! (Det med traderabiljetten)
Men tur att du kom hit iallafall.
Det är trevligt att se killen bakom bloggen =)


| http://sawens.webblogg.se |
| 2008-03-08 - 17:53:21 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -