Misslyckat hoppande

Jumper2 Jumper

Filminfo: Ett genetiskt misstag har gett en ung man förmågan att teleportera sig själv vart som helst i världen. Han upptäcker att denna förmåga att hoppa i tiden har existerat i tusentals år, och han hamnar mitt i ett uråldrigt krig mellan teleporterare och de som har svurit att döda dem.

Kommentar: Jag hade sett fram emot att få se den här filmen ett tag och idag såg jag den äntligen. Men filmen var en besvikelse, den såg mycket bättre ut i trailern (som så många andra filmer). Den kändes... rörig. Skådespelet var inte heller så bra. Nej, den här idén kunde man ha gjort nåt bättre av.


2Pusselbitar







Postat av: allie

Va trist, jag tyckte oxå trailern såg bra ut men tyvärr är trailern bättre än själva filmen vissa gånger.


| http://whirlygirl.blogg.se |
| 2008-03-19 - 15:16:31 |

Kommentera här

Kära fjortisar!

Bespara mig era "Hej! Hur mår du idag? Kolla gärna min blogg på..."-kommentarer!

Allt annat är välkommet. :)


Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas ej):

Din hemsida/blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0
Jigsaw -